Czas czytania: 3 minuty Jak znaleźć zlecenia dla copywritera? Jak zacząć pisać dla klientów, którzy za to zapłacą? Jak zbudować portfolio? – to pytania, które nurtują każdego początkującego copy. Jest to mocno akcentowane szczególnie na grupach, zrzeszających osoby zajmująceContinue reading
Narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 4 – WorkTime
Czas czytania: 2 minuty To już czwarta część naszej podróży przez gąszcz aplikacji, które copywriter może wykorzystać w swojej codziennej pracy. Ich naczelną zasadą jest ułatwianie i organizowanie codziennych czynności. W drugiej części zestawienia polecanych systemów wspominałem, iż wContinue reading
Działalność gospodarcza copywritera
Czas czytania: 3 minuty Copywriterzy mają możliwość zatrudnienia w wielu formach. Jedną z nich jest etat, umowa zlecenia lub umowa o dzieło, a także działalność gospodarcza. Coraz więcej z nas decyduje się na własną firmę, która daje dużą swobodęContinue reading
Narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 3 – CRM
Czas czytania: 3 minuty W poprzednim wpisie Narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 2 pisałem o testowanym od pewnego czasu systemie CRM, który ma ułatwić zarządzanie kontaktami z klientami. Od bardzo dawna weryfikowałem różnego rodzaju oprogramowanie do relacji z kontrahentami.Continue reading
Narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 2
Czas czytania: 3 minuty Jak wspominałem w poprzednim wpisie – narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 1 – oprócz wymienionych tam programów, jest jeszcze kilka pozycji, które zdecydowanie usprawniają codzienne zadania. Dziś skupimy się na dodatkach językowych i systemach doContinue reading
Narzędzia ułatwiające pracę copywritera cz. 1
Czas czytania: 2 minuty Pisanie tekstów na zlecenie to zawód, wymagający od copywriterów wiedzy, zaangażowania oraz terminowości. Liczy się przede wszystkim pomysł na tekst, poprawność językowa, a także sprawność pisania. Aby pracować efektywnie, dobrze jest wykorzystywać narzędzia, jakimi sąContinue reading